štvrtok 14. februára 2013

Stereotyp všedných dní.

Zase sa Joy Divisionujem. Ich hudba je proste mňam mňam.
Aj Unknown pleasures je mňam mňam.
Začínam sa vyjadrovať ako totálny idiot.


Ráno sa zvyknem budiť na Kurtove slová. I'm so happy, 'cause today I've found my friends, they're in my head. I'm so ugly, but that's okay 'cause so are you.
A tak si nič nerobím z toho, že vyzerám strašne, že mám imaginárneho kamaráta, s ktorým vediem nádherné rozhovory a vymýšľam nové konšpiračné teórie.
Jednoducho idem ďalej.
Dňom ma väčšinou sprevádzajú Red Hot Chili Peppers a ich Stadium Arcadium, nádherný album plný balád, precítených textov; je mi asi najbližšie spomedzi všetkých ostatných albumov.
Večer nariekam nad krásnymi časmi Guns N' Roses, ktoré sa odohrávali v 80. rokoch a potom znovu Joy Division. Joy Division, Joy Division. Nikdy som si takto rýchlo neobľúbila kapelu.

A takto to ide dokola. A dokola.

Tak veľmi sa mi nič nechce, že sa mi nechce ani nič nechcieť.
Nevadí, aj mne dlho trvalo kým som dala túto vetu dokopy.

Začala som znovu čítať My děti ze stanice ZOO, najlepšie sa viem do deju zažrať v škole počas hodiny, keď ignorujem všetkých naokolo, vrátane učiteľky. Na nezaplatenie.
Keď sa tak obzerám po izbe, mám tu kopu neprečítaných kníh. Koľké mrhanie.
Po monitoroch sa do nich musím pustiť.

Je tak super nenávidieť aj svoje najbližšie okolie.


Me too, Jim.
(je to gif a pomaly sa načítava; teda aspoň mne)

11 komentárov:

  1. Ano, Joy Division! Ano, Unknown Pleasures! Mhhm.
    Já dneska vstávala na She´s lost control. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super hudobný štýl! od Joy Division/ach ach Ian/ cez Nirvanu/ach ach Kurt/ až po Guns N' Roses.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mě budí A7X a jejich Carry On, protože musím mít něco rchlého na budíček, jinak nevstanu a TEN TEXT!!
    Dnem mě poslení dobou provázejí Billy Talent s Nirvánou a s pár dalšíma hitovkama jako například Losing my religion od R.E.M.

    Mám také imaginárního kamaráda, neseznámí me je?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Juj, samá dobrá hudba ^^
    Ja sa každé ráno budím na This I Love od Guns, čo mi perfektne spríjemňuje rána a dožičí mi aspoň trochu lepšie pocity.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tak nenavist nepatri medzi najlepsie vlastnosti ,)ale chapem ,D
    Joy Division mam velmi rad schvalujem heh,knihy ta napolicke pockaju a tesia sa az ich zacnes citat ,,,

    OdpovedaťOdstrániť
  6. My děti ze stanice ZOO, je jedna z nejlepších knih jaké jsem kdy četla. Přečetla jsem ji asi za 1 a půl dne:D ..zase skvělé počtení u tebe:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. O čom je ta kniha? Tie deti zo stanice zoo?:-D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ejha, asi si to pojdem pozrieť do knihkupectva.:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Slovo "mňam." nesnáším stejně jako malý děti, ale... Joy Division jsou skvělý. (a s tou nenávistí a Kurtem bysme si mohly plácnout. placák.)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Mňam je v pohode, v písnej forme to vždy pôsobí ako lyrická harfa, ktorej struny sú z lupeňov zvädnutých ruží. Vždy, keď používam v hocijakej vete "lyrický" cítim sa ako osvietenec a to je tak všetko, fasa pocit.
    Ignoráciu hodiny vďaka knihe, to je úplne super, vždy sa debilne chichocem a to sa nepatrí.
    Vďaka za tipy na knihy a piesne pre mňa dávno zabudnuté, aj tak už počúvam iba Hells Bells a Vivadiho, čakám kedy mi z toho preskočí kolečko.
    Ten gif sa mi páči. Gify na tričkách, to by bola revolúcia...

    OdpovedaťOdstrániť