piatok 1. marca 2013

So many seem so lonely with no one left to cry to, baby.

Vkĺzam späť do môjho sveta.

No one can live in sorrow, ask all your friends.


Po dlhej, dlhočiznej dobe som si pustila temnejšiu verziu Don't cry.
A po dlhej, dlhočiznej dobe som vážne niečím zase nadšená.
More Izzy Stradlin I think.

Tenkjú, Guns N Roses. You saved me, again and again.
Cez všetky tie kvalitné, aj šitné piesne, ktoré mám rada, sa vždy aj tak nakoniec vrátim k nim. K najšpinavšej kapele na svete. Duchom som uviazla niekde v 80tych, sedím v zasranom bare a pozorujem ich začiatky.

So beautiful.

Milujem keď náš dejepisár spieva Kryla.
Milujem keď sa k nemu môžem pridať.
Milujem keď sa na mňa pozerá so zmesou nadšenia a prekvapenia zároveň.
Milujem keď ostatní nevedia o čo ide.

Už je marec! Hello spring. Za chvíľu sa oteplí. Plány, plány, plány.
Začínam veriť v lepšie včerajšky.

Milujem vás, milujem vás.

Vytvárajte si svoje vlastné svety a buďte šťastní. A sami sebou.
Sú to tie najlepšie veci aké môžete urobiť.

4 komentáre:

  1. Vlastní světy jsou nejlepší.
    Já uvízla v šedesátých. Víš s kým.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jo, vytvořit si vlastní svět a nechat ostatní nechápavě zírat. Vpustit si do něj jen pár lidí, který bys postrádala a na ostatní jen z vysoka kašlat.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Bude svietiť slniečko a ja si postavím zámok s veľkými oknami. Vždy som tie prkotiny chcela a tiež platne! to bude paráda...ach. krásne pozitívne, neznechutilo ma to. Yeah, vraciam sa k sebe. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. plany sa menia ,preto mam rad prekvapenia
    GnR som uz davno nepocuval je cas ich hodit do cd playera :)

    OdpovedaťOdstrániť